Vil du være med så heng på!

Mitt første blogginnlegg!

Ja, da var fjærpennen kvessa og jeg superklar for dere der ute. Hva kan nå jeg formidle som dere kan ha interesse av? Er jo ikke 16 år og alenemamma til to, litt lite spennede kanskje? Det for tiden vise, dette tar jeg med knusende ro og håper min noe til tider skarpe tunge eller barnslige påfunn kan få dere til å henge på videre.

Min lille verden består altså av meg, snart voksen dame på 45 år. Har vært gift i 17 år med en noe yngre bamse av en mann, Bjørn Erik, min aller beste venn og trofaste medspiller. Så har det jo blitt en del yngel etterhvert. Dennis på 22, Pelle på 16 og attpåklatten Mille på 7. Huset bærer også preg av alle de firbente vennene våre, men de kan jeg jo komme tilbake til etter hvert.

Velkommen skal dere i alle fall være, til mitt lille fristed, i den store store bloggverden! Her skal jeg ta opp det meste. Hverdagsglimt, drømmer, minner og selvfølelig noe alvorspreik. Kommer til å sette stor pris på en hilsen fra dere eller kommentarer på innleggene, alt er kjærkommet.

Ha en finfin dag videre!

 

 

#nyblogg

15 kommentarer

Siste innlegg