Sigrid blir mamma…

 

Fikk dere med dere premieren på “Sigrid blir mamma” i går? 

Har alltid elsket den dama, og gledet meg til nok en serie med den sprudlende og frekke 33-åringen. Nå med et tema hun tilsynelatende ikke hadde store kunnskaper rundt. Selv er jeg ferdig med unger for lengst og burde kanskje begynne å bli litt lei av alt på TV som omhandler det å sette unger til verden? Men neida, dette blir jeg aldri lei av…til Bjørn Erik´s store ergrelse. 

Det var altså så ekte på en morsom måte å se Sigrid ta opp de tingene som de fleste av oss ikke klarer å sette ord på eller som vi synes blir for ukorrekt å snakke om. Det er selvfølgelig utrolig fasinerede at man kan få tatt et 3D ultralydbilde av barnet sitt i magen, men er jo enig at det ikke alltid er like søtt. Eller som Sigrid sa: “Hvorfor har du ikke sagt at det er et ekorn og ikke et menneske jeg venter?”


Bildene er lånt av TV2

I tillegg var hun ærlig med det at det må være lov å angre litt hver dag. For hvorfor skal man egentlig sette unger til verden når man i utganspunktet har det veldig bra uten? Selv hadde jeg aldri klart meg uten barna mine. Jeg tillater meg faktisk ikke å angre for å ha satt dem til verden. Det er rundt dem vi har bygd opp livet vårt og jeg lever og ånder for dem hver bidige dag. Av og til, hadde det selvfølgelig vært lettere uten, det må det være lov å si, men synes nå mannen min og jeg fortsatt er med på veldig mye moro. Vi klarer fint å ta vare på hverandre i ny og ne.


Må også få nevne at jeg synes det var råtøft av Sigrid å vise seg frem usminka og så sårbar på TV. Hun er jo tross alt den trendy dama, som alltid ser så fresh og stylet ut. Stor respekt for det!  

Jeg gleder meg allerede til neste uke, da tror jeg nemlig vi skal få være med på selve fødselen. Blir spennende å se om dama klarer å føde på ABC-klinikken uten smertestillende…det hadde i alle fall ikke jeg klart!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg