Terapi…

I dag var det godt å møte de to gode venninnene mine fra Randaberg. Lene og Monica er to livsglade jenter som jeg har hatt mange fine stunder med. De kan jeg snakke med om alt, her finnes det absolutt ingen hemninger. Det er terapi for kropp og sjel å henge sammen med de to snuppelinene ♥


“Jordbærpikene” vet å lage verdens beste smoothies. Vet ikke om jeg lurer meg selv, men velger å tro at dette ikke er så usunt, “5 om dagen”, ikke sant?


Her er det noe for en hver smak. Snopet de har er så fristende, men får vel vente til lørdag…


Bittelitt shopping på tuppene, også terapi for kropp og sjel, ikke sant?

God middag allesammen! Er i gang med ungenes favoritt, lasagne ala Nina…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg