Girls going wild…eller kanskje ikke:-)

 

God kveld i stova!

Nå har snuppeline og jeg akkurat kommet hjem fra byen. Det har vært så mye på agendaen de siste ukene, så starten på denne helgen ville jeg skulle bli skikkelig koselig. Hentet henne rett etter skolen, fikk slippe SFO i dag. Først dro vi på Rogaland Teater og kjøpte billetter til kommende barneforestillinger. Mille og jeg elsker nemlig å gå på teater og vi prøver å få med oss alle forestillinger i Stavanger, Sola og Sandnes. 

Etter å ha sikret oss billetter til “Trollspeilet” dro vi og spiste, og syvåringen fikk velge. Godt vi har samme smak…


Deretter ble det kakao og gulrotkake. Er visst ikke bunn i magen på den jentungen…


Så var det “movietime”! Var veldig skeptisk til filmen “Mormor og de åtte ungene” for den skal liksom ikke klusses med. Har bare god gamle minner rundt Anne-Cath Vestlys første film fra -77, og nå er storyen veldig forandret. Nå handler det om mine, dine og våre unger, og i tillegg er det en musikal….skeptisk!


Tok helt feil! Var ingeting å uroe seg for. Mille elsker jo sang og dans, og hun hadde ikke all verdens kunnskap til historien fra før av. Hun lyste opp under hele filmen og det var deilig å se at ungen min ikke var for gammel til slik en film. Ellers ser hun på alt av action på TV, og jeg synes mye av det er veldig masete. Dette var jo så totalt forskjellig! Hun sang, lo og gråt en skvett, men som vanlig vant det gode over det onde, akkurat sånn som det skal være.

Nå er det sofaen og Norge Rundt etterfulgt av Beat for Beat, bare kos med andre ord:-)

Kos dere i helgen!

Klem Nina

8 kommentarer
    1. For en utrolig deilig ettermidddag dere har hatt dere. Så skikkelig koselig ut.
      Også så herlig det må være å kunne kjøpe sånn mat til barna. Mine unger vil aller helst bare spise pølse og pommes frittes ute… 😉 Nydelig tulle du har!

    2. Så skjønne dere er! 🙂 Teater er gøy.. Godt dere har samme smak, hihi 😀 Kanskje jeg skal se den mormor og åtte ungene jeg og? Var skeptisk jeg også, men nå fikk jeg lyst til å se den!
      Ser ut som dere har hatt en hærlig kveld.. Å må bare si, familien deres har noen helt særegne øyne altså, helt nydelige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg