Det er helt innafor å bade i 14 grader…NOT!

I dag ble det dessverre veldig sein oppdatering folkens!

Det va vanskelig å komme skikkelig i gang, for vi la oss nemlig veldig tidlig i dag morges. Årets krabbefest gikk av stabelen i går. Hjemme hos fineste Vibecke og John på Åmøy. Jeg aner ikke hvor mange vi ble til slutt, kanskje 25 stykker og det kjennes godt på kroppen i dag at det var moro!


Fru Neumann karra til seg de største krabbekløra, og de kunne selvfølgelig brukes til så mangt.


Det har blitt fanga krabber i dagesvis. 250 stk. ble kokt opp i går, og jeg kan love dere at vi alle fikk metta vår!

Stort etegilde på gang…


Morsomt overraskelsesbesøk fra Mo i Rana, we loved it!


Pippi var selvfølgelig med. Bare se ikke røre!


Bare å gyve løs! Digg in!


Neste helg skal vi i Hawaii selskap, så rekvisitter ble hala inn. Kjekt å ha…


Det er visstnok helt normalt å ta seg et lite nattbad i 14 grader…NOT! Det var så vidt vi fikk henne opp igjen av vannet, for det var visst så deilig og varmt, djiiisus!


Når vennene våre velger å bo langt ute på landet, får vi ta kreativiteten i bruk. Det var genialt å stille opp med bobil, fungerte som bare det. Vel, Linda, Pippi og jeg sov som noen konger, men vi forstod ikke helt hvordan den siste senga skulle mekkes frem så Gitte valgte å sove i førersetet. Godt jeg hadde med øreplugger, for hver gang hun rørte på seg kom hun borti bilhornet. Jeg dæver, har ikke ledd så mye på lenge!


Ja, her kan vi leve og bo, var på tide å finne senga nå synes Pippi ♥

Hva gjorde dere i går? Fant dere på noe sprell eller ladet dere opp batteriene i sofakroken?

Klem Nina

 

#venner #vennefest #krabbefest

2 kommentarer
    1. Vi hadde det kjempegøy! Morsomt når folk gidder å be en til fest, da stiller jeg som oftest opp.
      Neste helg skal vi på Hawaiifest. Det blir sommerlig og masse gode paraplydrinker, tenker jeg.
      Du hadde det sikkert kjekt på jentefest også. Godt å ha med seg inn i en ny uke:-)
      ninaoglivet:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg