Jøss, dette var moro!

 

I dag har jeg fiksa litt på hu Nina-mor! Åhhh, så moro. Har jo ikke øyevipper omtrent i utgangspunktet, men nå er det andre boller!

Har hatt lyst til å gjøre dette lenge, men synes det har vært så kostbart og ikke særlig evigvarende. Nå derimot har jeg funnet ei dame som gjør det til en god pris. Disse kan jeg ikke ha mascara på så det er viktig at de ser bra ut til enhver tid. Derfor har jeg satt opp fast etterfyll hver 14 dag. For en luksus det skal bli å stå rett opp av senga og se fresh ut…ehh, vel det er lov å håpe:-)

Halleluja, 40 minutter tok det å få så fjonge vipper, and I love them!

Nå kommer Mille hjem snart til middag, så blir det kor før vi kan ta kvelden, snakkes ♥

12 kommentarer
    1. Flotte “vifter” ble det 🙂 .. men som deg ville jeg sikkert hate dem hvis de røyter.. spent på å høre hvordan de oppfører seg de neste 14 dagene.
      Hva koster sånt.. ca?

    2. kommensalisma: Jeg fikk det til en veldig bra pris, men tror du må opp i 1500-2000 kroner. DET hadde jeg aldri betalt for det!

      Må også nevne at jeg har valgt litt lange og unaturlige vipper. De fleste velger naturlige, men jeg har nesten ikke vipper og synes det var moro å overdrive litt:-)

    3. Kjempe flott Nina 🙂 Blei litt misunnelige nå hi hi. Sko gjerna ha gjort sånn eg au. Blir spennande å se koss de oppføre sg. Lykke t 😉

    4. Hallo:) har vært samme plass og vippene funker med mascara så lenge du ikke bruker oljebasert makeup remover, bare sånn hvis det blir krise 🙂 Jeg brukte bare Simple wipes til å fjerne makeupen med. De fleste sminkeservietter går nok bra…

    5. Anonym: Takk for tipset! Nå som de er så nye og fine hadde jeg nok sett ut som en dragqueen hvis jeg hadde putta noe på dem. Er superfornøyd sånn som dem er, men etterhvert som noen faller av må jeg nok fikse på det litt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg