Deilige fredag…

 

Åhhh deilige fredag…

Nå har jeg det bra! Jentene dukket opp på døra mi i dag med ferske rundstykker. Det er mange av oss som har fri på fredagene, og da samles vi ofte til lunsj på en eller annen restaurant. I går merket jeg på kroppen at den rett og slett ikke orket tanken på å gå ut døra i dag. Dagene har vært lange de siste tre ukene, og når til og med mammaen min sier jeg ser sliten ut, ja da er det på tide å sette ned foten. 

Rundt dette bordet har Tonje, Gitte og jeg kost oss i mange timer nå, og jeg merker energien bygger seg opp. Dette var akkurat det jeg trengte! Nå kan ungene komme hjem og finne en mamma som har masse å gi ♥

Stavanger viser seg fra sin beste side i dag. Skyfri himmel og 18 grader, vi nyter dagen og hverandre med dørene på vidt gap.


Gleder meg til ungene kommer hjem, helgen skal nytes!

Have fun, klem Nina

2 kommentarer
    1. Fantastisk med slikt fine vennar!! Heldiggris!! Skulle ønske eg hadde meir vennar o nærleiken.. Blir lite spontane påfunn. Må liksom planlegges so lenge i forkant når ein bur ein del unna.. Spontan kvardagsglede er so utruleg herlig..

    2. karenmarenmette: Helt sant! Men det har tatt mange år å få de “riktige” vennene på plass rundt seg. Ikke alltid like lett, men føler jeg er “rik”, de stiller alltid opp:-)
      Ha en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg