Bursdagspresang!

God morgen!

Har dere en fin dag? Her i huset har vi akkuart begynt å virke. Ble seint i går både på ungene og meg, så da er det deilig å ta det litt med ro. Vel, jeg har vært våken siden ni, men det er så digg å ligge å dra seg i senga, lese et par kapitler i boka, bare slappe av.

I kveld er det høy partyfaktor så det har blitt litt tid på badet også. Må jo shave litt, kure hår og behandle pløsene under øya, try to look good, or better!

Om en måned har forresten minstejenta vår bursdag, da blir hun 8 år. Jeg synes bursdager er superviktig, så her i huset blir man feiret fra morgen til kveld. Men så var det de gavene, hva skal man gi? Jeg begynner tidlig å planlegge. Nytter ikke å ta det i siste liten, for da kan det ofte bli for dyrt og lite gjennomtenkt. Gjett hva jeg kjøpte til henne tidligere i uken?


Hun elsker Melodi Grand Prix Junior, og jeg har derfor kjøpt billetter til henne og meg. Vi var på dette i fjor og det var en suksess. Fint å ha noen koselig å gjøre i sammen midt i julekaoset også.


“To dråper vann” med Marcus og Martinus ble en kjempehit i fjor og Mille ga de trampeklapp på konserten. Håper hun får noen skikkelig gode favoritter i år også, sånn at denne presangen blir en fin overraskelse.

Da skal jeg ut å handle lørdagsgodt og presang til fineste Silvia som har bursdag i dag. Skal feire henne i kveld og gleder meg enormt.

Nyt dagen dere, klem Nina

4 kommentarer
    1. Kor utruleg herlig ! Både morgonen og gåva.. Sjølv har eg også hatt lang deilig formiddag for meg sjølv i heimen. Berre gått i pyjamasen har eg gjort. Utruleg herlig, til eitt visst punkt, so er det plutselig berre om å gjere og få på seg vanlige klede, “få stått opp ” på skikkelig vis. Kjenner at eg begynner å bli gamal på den måten at når klokka bikkar 12 som må eg i gong, kome meg utomhus, få gjort noko skikkeleg.

    2. Enig. Kjempe deilig innimellom. Men no er sola so fin ute at no må eg ut og plante løkane i blomsterbeda mine før frosten kjem.. Ha ein ellers strålande laurdag. Og håpar du får regn som du kan kose deg inne so masse du vil !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg