På tide! For noe dritt!

 

God kveld i stugo!

Jeg elsker akvarium! Har hatt det hele livet og det gir meg en indre ro å ha fisker å hvile øya på. Det har vært en kjempeutvikling på dette de siste åra, særlig utseende messig. Elsker mitt 2 år gamle BiOrb akvarium på kun 60 liter. Stilrein design, som passer utrolig godt her hjemme.

Men pokker også, slik så det ut når vi kom hjem fra ferien! Hello, er det noe liv der inne?!


Nei, ikke noe særlig, helt dødt!


Frem med bøtta, her må alt tømmes og skrubbes!


Det fine med å ha et så lite akvarium er at man kan ta det med seg ut å vaske det, hvis man har muligheten da. Frem med hageslangen og svamp. Lyril håpet på rester av fisk, men ble skuffa.


VOALA!

Fem tøffe tigerbarber har fått flytte inn. Hvis de trives får de kanskje fem familiemedlemmer til etterhvert. Fisk er i alle fall kult…synes jeg 🙂

Snakkes, Nina

#akvarium

4 kommentarer
    1. Værdens kuleste akvarium ever jeg har sett<3 kjempe fiiint og pynta du er flink til å finne akvarium eller ossen det skrives 🙂 hvis du vil så kan du gjerne ta en titt på min blogg også<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg