Luxus Leverpostei løfta taket!

God morgen!

Wow, i går var det hæla i taket! Møtte de herligste jentene mine fra Randaberg og bestis Tonje tidlig på byen. Det er ikke så mange i vennegjengen som er så stor fan av Kvinesdalbandet Luxuz Leverpostei, men vi elsker dem! Man må ha en stor porsjon ironi innafor når sanger fra album som “Bare ræva”, “Tarmgass” og “RØLP” skal synges, og det har vi massevis av.


Stille og rolig på Munken noen timer før vi tok turen videre på Beverly…

Eldstemann Dennis stakk også innom en tur ♥



Og så sang vi da, for full hals. Taket løfta seg: “Jeg er bare 4 år, det er så lite jeg forstår…men det jeg vet, ja det vet jeg godt”

You and me forever ♥

Det ble ikke seint i går, så nå er faktisk familien Thorsen klar for tur til Månefossen. Kos dere, så skrives vi seinere…

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg