Hjemme igjen…

 

Da var høstferien dessverre over og vi hjemme igjen. Jeg har virkelig fått ladet batteriene, så det blir helt ok å ta fatt på den knallharde uka som kommer. Utrolig mye som må gjøres før jeg legger meg under kniven på onsdag. Vet at jeg er nødt til å ta det med ro etter operasjonen, derfor bør en del ting være unnagjort.

Helt klart vært fint å ha noe annet å tenke på disse siste dagene. Vi har virkelig hatt noen fine dager på fjellet. Helt ufattelig at vi har kunnet være så mye ute med kun sommertøyet på. Det har vært steikende i hytteveggen hver bidige dag, så både tobente og firbente har kost seg.

Mayra syntes det var mye koseligere å dra madrassen ut på gresset og trene der.


Det var på tide at matmor og Pippi-luska også fant frem treningsgleden, lenge siden sist nå.


Det har blitt sene kvelder med deilig god mat.


Det er ikke bare Mie som har måttet ta seg en 5-minutter i sofakroken, det tror jeg vi alle har gjort.


No stress! Gutta la igjen alle prosjektene hjemme, fordi de fortjente det.

På veien hjem tok vi en snartur innom Lysebotn og Ørneredet.


Vill og vakker natur. Blåste som bare f…


Kom over et kjempeområde med hundrevis av varder, og selvfølgelg måtte vi stoppe og mekke på en selv.


Stunning!


Må få takke Simone og Brede for noen finfine dager. Gleder meg allerede til neste gang.

Nå er det Robinson dere!

Tvi, tvi, håper gutta mine fortsatt klarer seg ♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg