Are you ready?!

 

God kveld i stua folkens!

Må bare kort innom. Var nemlig innom Ikea på torsdag. Trengte noen te-lys til hytteturen vår. Og gjett hva som møtte meg ved kassene?! Jo, fargeglad julepynt! Jøssenavn, det kom brått på! Er ikke det fryktelig tidlig? Gubben ble skikkelig lang i maska, for han er ingen fan av det å kose seg på Ikea. Han vil fort inn og enda fortere ut igjen. Hver gang vi drar dit spør han meg sutrete:”Hva galt har jeg gjort nå da, for å fortjene dette?” Han vet jeg elsker ny julepynt, og jeg måtte selvfølgelig saumfare alt, thihiii…


Åhhh, tenk å ha stil hjemme hvor disse hadde passet inn! Nesten så enn har lyst til å pusse opp helt på nytt.


Tidligere i år ryddet Bjørn Erik og jeg i 13 kasser med julepynt på loftet. Klarte å selge unna masse på Bruktmarkedet og kom oss ned til 6 kasser, så det er ikke snakk om å supplere med noe mer…ehhh, tror jeg.

Synes vel egentlig det er litt tidlig å begynne å tenke på jula, men må innrømme at jeg elsker når Ikea begynner å pirre oss litt med dette.


Tror dere jeg kom hjem med noe da? Joda, men kun tre små lys på batteri til Mille sitt rom. Et hjerte, en stjerne og en diamant i telys størresle. Helt innafor synes jeg, selv om BE brummet litt.


Nå blir det TV-kos. Andre episode av Broen. Herlig å ha gjemt unna den go´biten, gleder meg.

Klem Nina

 

 

#Jul

 

4 kommentarer
    1. Ja 🙂 slik er det berre. Jul fleire plassar allereie.. Men er det verkeleg gult, rosa og grønt vi skal pynte med i år .?? 🙂 Ja, ja. tek fram det eg hadde i fjort eg.. Teit tradisjonsdame som eg er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg