Jeg er rik, på små hverdagslige ting….

 

God kveld i stugo!

Har akkurat sett ferdig barnefilmen Epic med minsten og eldstemannen, for en fantastisk film. Barnefilmens svar på Avatar. Fargerik til tusen. Etterpå titter jeg litt rundt meg og føler meg rik på små hverdagslige ting. En ligger og sover i andre sofakrok mens en annen nesten har sovna i armkrorken min.

Var nylig på Ikea og kjøpte sauefuskepels som jeg klipte i to. Ble mykt underlag for de to gamle damene våre Lyril og Lala. De er ute og jakter hele natten, men elsker å finne roen på hver sin plass inne i huset om kvelden. 


Lyril 15 år

Lala 10 år

Jeg er ikke glad i kattehår overalt, så de får ikke lov å gå i sofaen elleri  møblene generelt. Såpass “dresserte” at de faktisk holder seg på en plass, fast plass.

Da var det 71 grader Nord, mitt favoritt program, etterfulgt av opptak av Broen. 

Klem Nina

6 kommentarer

Siste innlegg