Slutter aldri å se meg tilbake!

Hei igjen!

Må bare få dele med dere noe jeg fant på loftet her om dagen! Minneboka mi fra jeg gikk på barneskolen! Helledussen så søte vi var. Fortsatt uskyldige og naive på det livet som lå foran oss.


Jeg hadde noen gode barneår, og glemmer aldri den flotte klassen jeg gikk i fra 1-9 klasse. Den dag i dag har jeg kontakt med mange av dem. Alle har fått en spesiell plass i hjertet mitt og takket være Facebook har mange kommet litt inn i livet mitt igjen og jeg elsker det. 

Lurer på om det finnes slike bøker ennå? I så tilfelle skal jeg se om jeg finner en til Mille sin bursdag nå i neste mnd. Det er nemlig noe helt nostalgisk herlig å sitte å bla igjennom den i dag, nesten 40 år etter.


Nå har bestis Tonje kommet til vår faste tirsdags TV-kveld. Hadde med seg nydelige fargerike blomster til meg ♥

Sjalabais, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#venninner #nostalgi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg