The old is the new hip!

God morgen herlige lørdagsvenner!

Dagen er godt i gang for oss tre jentene i hus. Mille har hatt overnattingsbesøk av ei god gammel barnehagevenninne. Det å ha henne her sammen med prinsessa vår, er for henne juleaften og bursdag på en gang. De lager seg en haug med stasjoner på rommet hennes og går inn i den ene leken etter den andre. Må nesten pådytte de litt popcorn og kveldsmat, for å i det hele tatt merke at vi har unger i hus.

Første natt uten smertestillende! Ble litt skuffa, men folk mener det nok bare godt, gir en forhåpninger om at ting skal bli så mye bedre på nullkommaniks. Det er ti dager siden nakkeoperasjonen, og jeg må nok bare innfinne meg med at dette tar tid, lang tid, men første natt uten medikamenter var for meg et stort steg. Feires med et skikkelig fargerikt foto, for det er nemlig sånn jeg føler meg i dag.


I tillegg har jeg dressa meg opp i snekkerbukse nyinnkjøpt i en fjortissbutikk i München nylig. Herrejemeni, har sett at flere butikker har begynt å selge de igjen og hadde egentlig ikke tenkt å henge meg på, men det er jo så kult!


Fant frem en deilig myk hel body også, med sånn knepping under vet dere, og volala nå tror jeg yndlingsplagget for fremover er i boks.

Hadde forresten ikke brød igjen i dag, men hva gjør vel det når fine mannen min har satt pannekakerøre i kjøleskapet. Ungene klaget i hvert fall ikke.


En fin start på dagen.


Håper dere alle koser dere og nyter lørdagen ♥

Klem Nina

7 kommentarer
    1. Ha en tipp topp lørdag,må ut å kjøpe friske blomster æ no..
      Dette innlegget var ei skikkelig vitamininnsprøytning i dag,blir så glad av å lese bloggen din.
      Klem heidi

    2. Hei! Du har en kjempefin blogg!
      Jeg lurte på om du kanskje kunne hjelpe meg med noe? Jeg har nettop postet mitt første inlegg på bloggen min, og lurte på om du kunne skjekke det ut? Det hadde hjulpet meg veldig om du kunne legge igjen en kommentar på forslag til hva jeg kan blogge om og tilbakemeldinger på bloggen 🙂 takk på forhånd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg