Har dere fått laget og bestilt årets julekort ennå?

God morgen, kjære dere!

I helgen fikk jeg samlet yngelen og tatt årets julekort. Da skulle dere vært flue på veggen, dere! Det har seg nemlig sånn at vi hvert bidige år sender “litt utenom det vanlig kort” til alle venner og bekjente, og jeg mener alle i huset bør være med. Vi har vært hos en fotograf tidligere, hvor det ble tatt nydelige standard bilder, men de siste åra har vi altså tatt de selv og forsøkt å få med litt humor. 

Jeg forsøker som sagt å være den kreative sjelen her, kommer med nye idéer hvert år, og de blir blankt avslått av hele gjengen hver bidige gang. De akker og veer seg, og kommer med det ene sure oppgulpet etter det andre, men har de noen idéer selv? NEI! Så da blir det som jeg sier, og så får jeg heller svelge noen kameler underveis. Jeg tror egentlig de innerst inne synes det er litt gøy, foor ellers hadde de jo nekta plent.

Jeg vil selvfølgelig ikke røpe hva vi gjorde i år. Jeg synes det var hysterisk morsomt, og det synes Mille på 7 år også. Har faktisk fått med et viktig poeng denne gangen, så gled dere. Imens kan dere jo få se fjorårets kort. Dere ser jo at vi har humor, sant? 


Her var det også kun Mille og kanskje litt Bjørn Erik som synes vi hadde det moro. Gutta på 15 og 21 år, var ikke særlig fornøyde. Selv Pippi viste sin misnøye ved å dra av seg hatten i ett sett.

Husk å være tidlig ute med å bestille dere. Jeg skal i alle fall få avgårde min denne uken.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#Julekort

9 kommentarer
    1. Julekort er laget, bestilt og fått 🙂
      Vil også ha med alle sammen, men det er omtrent umulig hos oss også 🙂
      Så iår tok jeg tullebilder av guttene med kjærester og litt finere bilder av oss “voksne”.
      Godt at Nfoto er behjelpelige med det meste 🙂
      Superfornøyd med vårt kort iår vertfall 🙂 Kunne legge inn litt tekst imellom bildene 🙂
      Alltid spennede å lage de og ikke minst finne ut hva du får i retur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg