Snille folk!

God kveld!

I dag er det to uker siden nakkeoperasjonen og jeg det går fremover på et vis. Fortsatt stiv og ubevegelig, men allikevel skjer det små fremskritt hver dag. Hadde trodd disse dagene og ukene med stillesitting skulle snegle seg avgårde, men folk rundt meg har virkelig vært flinke til å stikke innom og holde meg med selskap. Tror nesten ikke jeg har vært alene en eneste dag, herlig!

I dag fikk jeg en liten overraskelse i posten. Nydelig laget kort. Føler meg dypt takknemlig ♥


“Til en fantastisk dame”, var skriften på utsiden.


Er det ikke flott? Når jeg dro i den rosa silkesløyfa på toppen dukket det opp et nydelig dekorert ark, med fine ord, en varm hilsen.


En slik oppmerksomhet er alt som skal til for at i alle fall min hverdag blir mye finere. Tusen takk, fine Siv Anita!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#scrapping

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg