For en fest!

Gurimalla for en fest i går! Bjørn Erik og jeg har vært hemmelighetsfulle i ukesvis, men endelig kunne vi vise folk hva vi hadde planlagt. Vi rigga oss godt til på kjøkkenet og begynte å sminke oss i god tid før festen. Så artig! Lo og tulla masse underveis.


Kostymene bestilte Bjørn Erik for en evighet siden. Utenom, fikk vi tak i parykk, sminke og store hender, alt fra USA. Herrejemeini, så moro vi hadde det med selvutløseren på kameraet før vi dro.


Vi var helt i ekstase på vei til Simone og Brede, men første måtte vi innom byen og hente Nikolina. Hun skal være i Stavanger hele denne helgen og de to Robinson veteranene trengte å slå av en prat over noen øl, synes jeg, så vi tok henne med oss på fest. Lite visste hun om den gale gjengen som ventet oss…

Når vertene har vært i avisen pga timesvis med planlegging, les HER, og du fæler av den minste lille ting, ja da har du egentlig liten lyst til å gå inn i den lagde tunnelen for å komme til inngangen, gulp.


Åhhh, pokkers oldemor så jæ…. det var. Vi fikk kun gå inn to og to av gangen. Det var sensorer på effekter underveis. Lyd, lys og røyk. Det værste var en rev som stod helt stille som jeg først trodde det var en dukke. Et pokkers menneske (bare Kennet altså) var inne i drakten og plutselig begynte han å bevege på seg. Jeg holdt på å dri… på meg, ble redd og så sinna, men kom meg til slutt inn i huset, phuuu.

Nissegnomvertinnen Simone tok vel i mot oss.


Alle de fremmøtte måtte stå foran “Wall of Horror” veggen og bli tatt bilde av. Sjekk ut alle de kreative og flotte vennene mine.














Sjekk ut min kjære Silvia her som kom som “Edwina Scissorhands”, ganske urolig ikke sant?


Alle hadde med seg en matrett hver, så dere kan tro vi mesket oss underveis. Blant grufulle innslag av gamle kjenninger selvfølgelig.

Stakkars Nikolina! Det kom noen for øre at hun kunne spille trommer, og da ble det satt på en skikkelig technoslager, og hun måtte til pers. Det var ikke til å unngå, hun slapp ikke unna! Men fyttikatta, den dama er jo ultragod. Stemningen stod i taket!


Selv om det er en meget spesiell måte å møte oss og vennene våre på, tror jeg hun koste seg.


De fleste hoppa og dansa hele kvelden i gjennom, mens jeg fant meg en god plass i sofaen. Kjempekjekt at folk tok seg tid til sjuklingen. Er absolutt ikke vant til å sitte stille på disse festene, så satte stor pris på alle de gode samtalene i går.

Må også nevne at blant alle de utrolige kostymene, tok påsan og jeg tredjeplassen i går….juhuuuuuu!


Denne skal selvfølgelig få hedersplassen her hjemme…


Åhhh, som jeg har kost meg med dette innlegget. Tok over 200 bilder i går og det har vært så kjekt å sitte å mimre og plukke ut noen av dem. Må få takke fineste Simone og Brede som år etter år ber til fest på “Huset på prærien”. Det er jaggu meg ikke mange som klarer å måle seg opp mot denne standarden. De har virkelig lagt lista høyt.

Her er årets fellesbilde av alle mann, lånt av fotograf Jarle Strønstad


Ble ikke mye alkohol innabords i går, men det er allikevel ok å sympatislakke på sofaen med Bjørn Erik i dag. Nå er det Enga kamp, så da får vi heller snakkes. Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#Halloween #fest #venner #kostymer

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg