Ta vare på gode venner…

God morgen!

Ja, da var dagen godt i gang, og jeg tenkte jeg skulle vise dere noen fine bilder fra gårsdagen. Da kom nemlig Anita og Randi hele veien fra Moi til Stavanger og besøkte meg. Denne uken er Bjørn Erik på kurs, og formen går litt opp og ned. Da er det godt å slå ihjel dagen med gode samtaler rundt flere kopper te og eplekake med vaniljeis. Glemte selvfølgelig å ta bilder av de blide damene, men fant disse i arkivet mitt.


Skulle nesten tro det var bursdagen min, for jentene kom inn dørene her med favnen full av overraskelser og nydelig blomster.

Fikk kort også, med utrolig fine ord som varmet.


Anita og Randi ble jeg kjent med i voksen alder, gjennom min beste venninne som har hytte på Moi. Vi har vært på utallige jenteturer i sammen. Det er noen år siden sist vi hadde disse utrolig morsomme helgene i lag, så jeg må nok klekke ut en plan snart. Hele gjengen bør samles igjen, synes jeg. Savner Lyngdal og Mandal, med jentene boende tett i tett på stranda og tilsynelatende alltid strålende vær.


Måtte jo sørge for at jentene fikk i seg litt mat. Elsker gode lange lunsjer med livlig prat.


I motsetning til meg så er disse jentene så kreative! De lager de utroligste kort, scrapping. Fikk jo dette av Anita i forrige uke, sjekk HER, og denne gangen hadde hun med seg en hel bunke med enkle søte bursdagskort. Så lenge man har småbarn som meg, er jo dette noe jeg trenger støtt og stadig. Kjempekjekt å få!

Randi som også syr mye, eller hun gjorde i alle fall det før, hadde også med seg fine kjoler til Mille. Har jo nevnt tidligere at det ikke alltid er så enkelt å finne søte klær som passer jentungen vår på snart 8 år. Hun er lang og bruker 12-14 år. De er alle laget i fleece eller velour, så med langermet genser under kommer de til å bli flittig brukt fremover.


Randi tar med små søte detaljer på kjolene hun lager, og jeg elsker det.


Var litt redd denne var for liten…men neida, gjett hvem som valgte å ha den på seg i dag?


Passer nok ut resten av året, og Mille insisterte å ha den på seg med en gang.

Synes faktisk hun lignet litt på meg som liten, eller hva sier du mamma?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var utrolig kjekt med besøk i går, koste meg. Må nok bli med frøken Eike snart en tur på hytta og gjengjelde visitten.

Ta vare på de rundt dere, det er så lite som skal til. Jeg skal i alle fall bli flinkere, for jeg ser hvor glad jeg blir selv når noen tenker på meg ♥

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#venner 

15 kommentarer
    1. Herlig å kunne kose seg med gode venner!! 🙂 Og du har helt rett i at det ikke skal så mye til for å glede andre 🙂 Det er jo bare å smile til alle en går forbi på gata 🙂
      Ønsker deg en fin dag videre!

    2. Var kjempe koselig i går Nina. Synd tiden flyr så fort når man har det så kjelt. Må jo ikke gå like lenge til neste gang vi møtes.
      Tusen takk for god luns og god prat.
      Kjempe flott at kjolene passe og falt i smak hossjønne Mille 🙂
      Stoooooor klem <3

    3. Kjempefine kjoler Nina, og “helt” Mille! Tenkt på burstapresang??? God bedring, det blir så bra!!! Stor klem fra oss 2 i varmen!

    4. Så herlig! Jeg kjenner også disse to flotte damene, og har vært så heldig å få tilbringe denne helgen med dem (og nesten 20 andre) på scrappehyttetur. Kan trygt si at latteren aldri var langt unna – eller burde vel kanskje si at den ikke var fraværende, vi lo og koste oss hele helgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg