Ha en fin dag!

I dag startet vi tidlig på´n kl. 06 sharp! Bjørn Erik skal ha eksamen i noe trykk-kontroll greier, som han har blitt kursa i hele uka, og da er det viktig å skape gode vibber “in the morning”.

Nå har det seg slik at vi står opp tidlig hver dag i ukedagene. Viktig å se at ungene får i seg skikkelig frokost og at de kommer seg avgårde tidsnok. Alle fortjener en god start på dagen.


Nå begynner det å bli kaldt, men med vedboden fullstappa, er det bare å sette i gang med fyringa.


Ønsker han far i huset lykke til. Går nok greit som vanlig ♥

Brått helt stille i huset, når alle folka mine har gått. Kun meg og alle dyra våre igjen, men det er mye godt selskap i dem også.


Har to episoder av Downton Abbey som jeg skal se nå. Elsker å drømme meg bort i denne herlige serien.


Senere lurer jeg på om jeg skal sjekke “Show” t-skjorte beholdningen til Dennis. Fått fire forespørsler den siste tiden, men har nesten ingen igjen. Får ta en sjekk og komme tilbake til dere med det.

Dere får ha en fin dag, og en riktig god helg, klem Nina

7 kommentarer

Siste innlegg