Deilig å bli lufta!

God kveld i stugo!

I går var første dag uten blogging siden jeg første gang startet i august. Var nedfor og ikke helt i form, så jeg ønsket ikke å vie Macén oppmerksomhet. Foretrekker helst å skrive om dagligdagse oppmuntrende ting, så da var det bare å melde pass.

Med gode venninner rundt meg, kom jeg meg gjennom dagen i går på et vis. Ble tatt med ut på deilig gresk middag og ble litt små tipsy på to glass rødvin før vi raida Narvesen for masse snop. Gikk på actionfylt film med Denzel Washington og Mark Wahlberg. Det var deilig å la vonde tanker vandre og bare nyte det gode selskap. Gikk til sengs før kl. 21 for det var greit å hente seg inn igjen med en god natts søvn.

I dag morges ble jeg plukka opp av snille Simone og Anne Mai. Ble spandert på deilig frokost/lunsj og fikk snakka meg tom. Trenger ikke psykolog når man har gode venner. Synes nesten litt synd på dem, for i dag var det mye som måtte ut, men jeg lover det jenter, at det blir lenge til neste gang, ferdig nå.

Smilet kom frem til slutt, og det er søren meg ikke så rart når man er i lag med denne duoen her.


Deilig start på dagen.


Livet er helt ok…


Vi rusla rundt, småtatla og fikk gjort små ærender. Vips så var det gått fire timer, og dagen hadde løpt i fra oss. Vil få takke damene for luftingsen. Den kom meget beleilig og gjorde godt for kropp og sjel. Deilig å vite at dere alltid er der for meg og omvendt så klart ♥

Må få takke bestis Tonje også som tok seg tid til meg i går. Hadde ikke med kamera, men tok noen snaps med mobilen.


Tonje elsket blåskjellene i tomatsaus som ble servert på Akropolis.


Jeg foretrakk lam og grønnsaker.


Ikke lett å få tatt gode bilder på en mørk kino, men alle kan nok se at vi ikke telte kalorier…


Det var deilig å legge seg tidlig med minsten Mille. Å avslutte dagen med å sovne med en liten hånd i sin, er hverdagslykke ♥ 

Ha en fin kveld, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

5 kommentarer
    1. Godt å høre at du har en bedre dag i dag <3 Savna blogg innlegg fra deg i går. Men det er jo ikke alltid form og humør er på plass. Godt du har mange der inne som tar vare på deg. Du er så flink å ta vare på andre så det fortjener du <3 Stoooooooor klem fra meg <3

    2. Randi Elisabeth: Det var helt merkelig å ikke ha noe lyst til å gå på Macén. Har jo gode rutiner rundt det å småskrive litt hver bidige dag. Det var nesten jeg følte jeg svikta meg selv og dere lesere, men nå er jeg “back on track”.

      Stor klem tilbake!

    3. Tror alle har forståelse for det vennen 😉 men jeg skjønner hva du mener. Viktigste er å ta vare på seg selv og da er det ikke alltid en får gjort det en vil 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg