Nå er vi redde…

 

I går skjedde det vi vet kan komme, men som vi frykter mest av alt. “Bessen”, min stefar falt om og ble plutselig alvorlig syk. I denne skrivende stund vet jeg ikke hvordan dette skal ende, og jeg er redd. Redd for at min kjære mamma skal miste klippen sin og aller beste venn. De har vært som erteris i et langt liv nå, uatskillelige, men allikevel ser jeg for meg at de skal ha mange gode år til.

Han ble akutt operert i mange timer i går, de klarte å stabilisere han, og i dag venter vi på at legene skal utføre et nytt inngrep. Ventetiden er uholdbar, tankene mange, og jeg vet ikke mine arme råd.

Mille på 7 år, som er vant til at legene er så flinke og alltid fikser henne, tror og vet at dette skal gå bra “han blir så fin igjen atte, mamma”. Hun skjønner ikke helt alvoret, stakkars liten, men denne gangen velger jeg å tro på henne, for det må jo gå bra!


Vi heier på deg “bessen”. Vær sterk nå og kom tilbake og kjemp for livet, for det er mange som er glad i deg ♥

Til dere som kjenner mamma, hun er redd når telefonen ringer, så fint om dere ikke gjør det. Ta heller kontakt med meg, så skal jeg formidle videre. Hun trenger all den støtten hun kan få, så send god energi og positive tanker ♥

Nina…

11 kommentarer

Siste innlegg