En fin dag…

Heia…

Kjenner på kroppen at dagen har vært fin. Har akkurat kommet hjem fra en liten tur med Pippi, vært på “utsikten”, 2 min unna. Vi to har sett solen gå ned i de vakre omgivelsene våre. Fredfylt og bare så fantastisk flott i bitende kaldt vintervær. Dog uten snø, men håper den er like rundt hjørnet.





Har endelig vært og besøkt jobben min også. Har ikke vært der på et år, så det var godt å klemme på gode gamle kollegaer. Det er en stund til jeg skal tilbake å gjøre nytte for meg, kommer nok til å søke et år til med permisjon fra januar av, men kjente det var godt å være tilbake og vise at jeg fortsatt er i live.

Har også hatt tid til å kose meg med tuppene Neumann og Britti. Vi har som vanlig hatt våre fine samtaler, fått litt rusk i øyet og så har vi surra litt rundt og hentet fram litt julestemning.



Kjøkkenbenken min ser ut som et bombenedslag. Det er stabler med poser på poser med små hemmligheter i. Mille har bursdag på søndag, og samtidig som det pakkes inn gaver til henne, lages det julekalendere til tre unger…jada, alle skal få. 72 pakker tar litt tid, men det har jeg jo nok av.


God kveld, klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg