Surrehue…

God morgen!

Det er nå to dager siden bursdagen til minstejenta vår, og gjett hva jeg glemte på dagen hennes? Å gi henne en av de gavene jeg visste hun ville sette størst pris på. Åhhh, for et surrehue jeg er til tider!

Fikk skikkelig panikk da jeg trodde den var blitt kastet. Trodde nemlig den lå gjemt mellom alle de andre gavene, i en liten konvolutt. Var sikker på at vi hadde oversett den og kastet den med alt papiret.

Må få takke snartenkt mann som sjekket “To do” tavla vår. Der hang konvolutten, og gudskjelov for det!



Regner med at jeg har full kontroll på jula innen denne dagen kommer. At jeg og snuppeline kan nyte hverandre og kvelden. Var på Melodi Grand Prix junior julekonsert i fjor også, og det var superkoselig. Ikke rart når fineste Marcus og Martinius sang “To dråper vann” til stående applaus. Søtere smårips finnes neppe. 

Det er litt snodig å overvære at minsten vår begynner å få idoler hun ser opp til. Tårene hennes rant i fjor når M&M sang. “Se mamma, eg grine gladtårer”! 

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg