Musa er herved foreviget…

 

I dag har jeg kost meg! Møtte Simone og Anne Mai til lunsj for deretter og snoke rundt i forskjellige butikker i byen. Timen innom Fretex, var et av høydepunktene. Klærne der tok oss med på en runddans av mimring tilbake til barneårene. Helt utrolig hva folk har tatt vare på i så mange år, fantastisk.

Men møtet oss damene i mellom i dag hadde en misjon. Snart er det jo #Musember og for noen dager siden satt vi å tenkte tilbake på fjoråret hvor det hele startet. Først som en intern spøk, men som rask ble satt ut i livet og som ble en kjempesuksess. Vi er vel alle enige om at dette er stort. Ikke minst stort av Simone som igjen tar opp tråden og kjører på i år som i fjor. “Kanskje det er på denne måten jeg kan lage spror etter meg som menneske”, sa hun en dag. Fine Simone legger nok igjen positive merkbare spor etter seg uansett #Musember eller ikke, men ideén om å forevige Musember-logoen ble i dag gjennomført.

Derfor tok vi turen innom Leading Light Stavanger i dag. De var nemlig villige til å merke vår kjære ildsjel forever. 


Anders tok vel i mot oss, og sørget for at vi damene fant oss godt til rette i salongen.



Så var det bare å hoppe i det da. No way back!


Plasseringen er selvfølgelig ingen tilfeldighet.


Så flott atte, og for alltid et minne på det fantastiske engasjementet Simone går så inn i med kropp og sjel ♥

Som tidligere nevnt HER, starter #Musember opp 1. desember. Vi oppfordrer oss jenter i mellom til å la “busken” gro nedentil frem til juleaften. Men for all del dere, DET er en privatsak og opp til hver enkel å gjennomføre. Uansett, ved å støtte saken, kan man bestille en søt muserefleks på [email protected]. Minstepris er 50,- som settes inn på et kontonummer man får oppgitt med refleksen.

I år har jeg kjøpt reflekser som vil bli lagt ved jentenes julegaver. I tillegg har jeg bestilt “muse”-sjekk, for det er jo vel så viktig. Dette tror jeg på, og jeg gleder meg til å følge saken.

Klem Nina

 

 

4 kommentarer
    1. Goood torsdagskveld kjære du! Jeg tenkte å komme med en liten tilbakemelding fra meg som leser. Jeg har nemlig lest bloggen din lenge, men jeg må innrømme at jeg ikke alltid er like flink til å kommentere, men fra nå av skal jeg virkelig prøve å bli flinkere! Det er jo ingenting som er kjekkere enn å få kommentarer med tilbakemeldinger på all den jobben vi legger ned på disse bloggene 🙂
      ØNSKER DEG SOM SAGT EN NYDELIG TORSDAG VIDERE!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg