Åhhh, Babor lykke på gang!

 

God morgen, kjære lesere!

Tenk endelig fredag! Jeg har en spennende helg å se frem til. Mannen slapp å dra offshore i går, så vi skal på date i morgen. Juhuuuuuuu! Får omtrent ikke se han mer i år, for han må ta igjen en del jobbing fordi han var med på Robinson i sommer, så helgen skal nytes i fulle drag.

Men se hva jeg fikk av kjekken i dag da. Årets julekalender fra #Babor, 24 deilige ampuller som skal gjøre godt for huden gjennom hele desember. Det er rein hverdagslykke det. Gleder meg til luktene. Deilige freshe lukter, egenpleie hver kveld før jeg legger meg. Happy, happy!


Ble veldig overraska. Hadde ikke trodd jeg ville få den i år også, men regner med at lille frøken Silvia har hatt en finger med i spillet.



Men nå må jeg komme meg avgårde. Skal ha mer egenpleie, møte jentene og deretter ha kosekveld med mine kjære.

Klem Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg