Lurer på hvem som gleder seg mest?

 

God kveld!

Her pakkes det julegaver og pyntes til jul. Jeg går fortsatt i pysjen, ehhh stemmer, kom meg aldri ut av den i morges, og elsker det! Det er surt ute, det regner og hagler, og jeg hadde ingen ærender. Onepiecepysjtime, juhuuuu!

Det blir en del pakker ja. Vi får penger av tre sett besteforeldre som vil vi skal kjøpe gaver til ungene fra dem. Helt genialt, for da får disse barna akkurat det de ønsker seg. Akkurat nå pakker jeg inn gave til Mille fra mommo og bessen i Oslo. Hun kommer til å gå i taket av glede. Har nemlig kjøpt billetter til henne og meg til forestillingen “Disney on Ice”! Dette har hun ønsket seg i alle år, men har aldri passet. Nå derimot, blir det langhelg hos besteforeldre som avsluttes med koselig familieforestilling. For første gang skal Mille få oppleve Oslo Spektrum, blir moro!


Må innrømme at jeg gleder meg stort til det her selv. To venninner på tur, blir deilig med egentid. Samtidig blir gutta hjemme aleine den helga, og kanskje de også vil sette pris på det.


Kjekt å gi opplevelsespresanger, særlig når du vet de vil gråte av glede ♥

Klem Nina

 

#disneyonice

1 kommentar
    1. Var på Disney on ice i fjor sammen med lillebroren min (han er 7 nå, jeg er 19). Utrolig fin opplevelse. Har tenkt til å gi han det samme i år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg