Ha en fin dag!

 

God morgen!

Vil bare ønske dere alle en fin dag. Vi har vært oppe og fungert et par timer allerede, men nå er alle avgårde på vei til sitt. 

Selv tror jeg dyra i huset skal få litt ekstra stell i dag, men først en kopp te med årets nyinnkjøpte julemusikk og litt Kuler og Krutt lesing (KK). De siste åra har jeg alltid kjøpt en ny jule CD. Denne gangen valgte jeg musikk fra vestlendingene Karoline Krüger og Sigvart Dagsland. Mange sanger jeg ikke har hørt før, og jeg nyter de vakre stemmene.


Håper dere også har en fin start på dagen.

Klem Nina

4 kommentarer
    1. Kos deg med teen og julemusikken! Jeg skal ut på isen for å komme meg innover til byen for å busse til tannlegen, og div andre ærend! Ikke noe særlig spennede start på dagen (hvis du ser bort ifra meg på glatt isen, haha” 😉 Men så blir det sikkelig godt å komme hjem når det er sånt vær som dette… Dessuten, fikk jeg også lyst toø å høre på julemusikk og drikke en kopp mango-te.. Vel, da har jeg noe å se frem til når jeg er tilbake, forhåpentligvis like hel.. 😉 Ha en fin dag! 🙂

    2. Det er deilig med rolige førjulsmorgener, slik du beskriver. Har vurdert å anskaffe den cd-en jeg også. Synes du den er bra? Har litt lyst på Hanne Sørvaag sin også…
      Håper du får en like god fortsettelse på adventsdagen som morgenen skulle tilsi. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg