Uvenner!

Hei fine lesere!

Når jeg atter en dag velger å ta livet helt med ro og bli innendørs i dette triste været, ja da må jeg jo finne på noe nyttig. Eller nyttig og nyttig fru Blom, heller nødvendig. Som de fleste vet har jeg en skjønn liten Yorkshire Terrier. Lille Pippi på snart 2,5 år. Dette er en allergivennlig hunderase. De har ikke pels men hår, røyter aldri. Men håret må vaskes og flokene gres ut, hver bidige uke. Så dere kan tro hun stakk av når hun så posen med saks, kam og såpe ble tatt frem.


Først steller jeg labbene og dette kan hun ikke fordra! Legger seg flat som en pannekake og snur rompa til!


Klipping av negler og maskinstussing, finnes det noe verre?

Den første neglen er alltid verst, men vi jobber oss igjennom marerittet, matmor gir seg aldri!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Så var det på tide å bade. Jeg shopper mye hårprodukter i statene til meg selv, for her hjemme er det så forbaska dyrt. Så hjem fra Uniten i sommer, ble det en del til Pippi-luska også.


Etter at Pippi amputerte det ene beinet i høst, har jeg begyt å legge et lite håndkle i vasken når hun bader. Hun stritter i mot og prøver å komme seg unna, men vil ikke at hun skal gli på det glatte underlaget.


Skikkelig fornærma!

MEN så kommer belønningen! Spinnvill!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

 

Var skikkelig flokete i pelsen denne gangen, men sjekk ut “beauty” nå da, er hun ikke skjønn? MEN fornærma igjen! Hang med hodet og så helt oppgitt ut.


“Gi meg nå fred, for pokker”


Trøtt.com


Jada, nå skal du få fred. Fine lille Pippi´n vår ♥

Klem Nina

 

#yorkshireterrier

3 kommentarer
    1. Sååå søt 😀
      Vår er liiiitt for stor for vasken, men mannen bader henne i dusjen en gang i mnd.
      Men, hun hater det!! Negelene fikser hun selv, heldigvis 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg