Sleipe teite meg?

Har dere en fin søndag?

Vi skal ha gjester til middag, men ikke før i 5-6 tiden, så her tar vi livet med ro. Mille gikk fra nattens pysj til ny rein pysj, bare for å poengtere at i dag ville hun ikke ut av huset.

Men i går var vi på farta. Handlet inn mange julegaver, og ordnet og stelte til her hjemme. Men så ble Bjørn Erik utsatt for et skikkelg kvinnelistangrep…fra meg. Det har seg nemlig slik at jeg har vondt for å kjøpe dyrbare ting til meg selv. Får som regel utrolig dårlig samvittighet hvis noe koster over 1000-lappen. Da hender det faktisk at jeg ikke helt klarer å forsone meg med innkjøpet og begynner å mislike det. MEN i en evighet nå har jeg gått forbi utstillingsvinduet til Husfliden og siklet på en nydelig vinterkjole. Den har skreket på meg og navnet “NINA” har stått skrevet på den fra topp til tå. Har tenkt at den sikkert koster skjorta, at den er altfor trang og har derfor forsøkt å glemme den. I går, når jeg var 20 min på egenhånd, var jeg plutselig inne i butikken. Jøssenavn, beina gikk helt av seg selv, helt sant! Holdt på å kaste opp når jeg så prisen, men tror dere ikke den største størrelsen passet meg?! Hva skulle jeg gjøre? Stod med den i hånden ved kassa men visste ikke mine arme råd. Hadde først tenkt å legge den til side og sende Bjørn Erik en sms om at ønsket julegave lå her. Men tenk om han ikke sytnes jeg fortjente den da, eller at han allerede hadde kjøpt noe annet fint. Så i et svakt øyeblikk ble den plutselig bare med meg i en handlepose ut av butikken. GULP!


Ble jo så stressa der og da. Herrejemeni, what should I do? Vi har felles økonomi, alt går inn og ut av samme konto. Nå er det ikke sånn at Bjørn Erik sjekker i hue og ravæ hva pengene går til, men jeg hadde ikke hjertet til å holde munn om dette. Hadde heller ikke lyst til å slenge posen langt inn i skapet og gjemme den bort. Hadde lyst til å glede meg over kjolen, bruke den med en gang. Derfor sendte jeg denne smsén til han…sleipt eller? Uffogdobbeluff.


Møtte han 10 min etterpå, og han bare lo! Herregud, så letta jeg ble. Det første han sa var at den var nydelig og at det så absolutt var et plagg han visste jeg ville elske. Phuuu, det var deilig. Så i dag har jeg gått tur med den, er den ikke fin?



Angrer ikke en plass på at jeg kjøpte den nå. Dette er et plagg jeg kommer til å ha resten av livet ♥






Håper dere alle har hatt en finfin helg, og at dere nyter dagen!

Klem Nina

 

4 kommentarer
    1. Kjempeflott kjole, passet perfekt til flotte du 🙂
      Ja uff disse dyre kjolene, men innimellom kan vi få lov 🙂 Jeg fant en flott kjole på Philippa, ekkelt dyrt, kostet kr 4300 jeg bare måtte prøve den. De hadde kun str 40 og heldigvis så var kjolen for stor.
      Ha en superfin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg