Jeg er rik…

 God morgen!

Ja, da var det siste skoledag og ungene gleder seg til å komme hjem å ha langfri. Her sitter jeg og åpner gårsdagens post og kjenner på det at jeg er rik. Rik på mange gode venner. Det vitner alle de nydelige julekortene meg på. De er litt av et skue der de henger midt i stua. 

Blir helt varm om hjerte. Jeg har selv sendt julekort i nesten 25 år. Det startet med at jeg og bestevenninnen min Tonje, tok skikkelig gla´bilder av oss selv og sendte rundt til alle vennene våre. Etterhvert har det jo blitt en del bilder av unger og dyr, men har alltid forsøkt å legge til litt humor. 

Folk synes det er rart at ungene våre fortsatt vil være med på bildene år etter år, men det har blitt en god tradisjon og jeg tror de gir etter når de ser hvor glad jeg blir for deltagelsen.




Jeg ønsker dere alle en fin dag. Ser det er mange som allerede har startet juleferien. Husk å stress ned og nyt disse deilige dagene ♥

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg