Harry, jada!

 

Juletreet står nå midt i stua og pryder så vakkert så vakkert. Eller gjør det egentlig det? Det er så overlessa, og har blitt akkurat sånn jeg lovet meg selv at det aldri skulle bli. Var jo så stilreint og begrensa med farger før, men det begynner å bli noen år siden. 

Hvor enn vi reiser ser jeg alltid etter minner å ta med hjem, og det har blitt en del kjærkommet nips. Fine små, til tider sære gjenstander som bare må få komme frem og opp på treet hvert år. Jeg håper og tror at ungene setter pris på dette, og at de husker dette som gode barndomsminner.

En skulle ikke tro jeg trengte et helt blogginnlegg for å få vist dere treet vårt, men det gjør jeg. Det er ikke det at selve treet er så spesielt. Pæreforma edelgran, jo det ble vakkert i år også, men vil gjerne få dele med dere noe av det jeg har blitt glad i. Har aldri hatt norske flagg eller glittergelandere på, men har laget min egen vri, kanskje litt sært, hva synes dere?

Vi har en rekke røde og hvite glasshjerter på treet, englefjær, glitrende istapper og discokuler i fleng. Men det jeg ser er at alle London og USA turene våre har satt preg. Flere Disney figurer og andre kjente “idoler”, har fått en plass i hjertet vårt og er derfor også å finne her.

















Hahaha, hvor sært er ikke dette da?! I know, men klarte ikke å la være når sjansen bød seg ♥

Mille har pimpa opp pepperkakehjertene rundt Pippi-luska vår.



Den skjøre nissen og engelen fra Budapest, er jeg helt fortapt i.





Phuuuu, nå fikk dere trim i fingeren, med all scrollinga nedover, eller gikk dere lei halvveis? Uansett, slik ser altså treet til familien Thorsen ut. Tør ikke å tenke på hvordan det ser ut om 20 år! Har omtrent ikke plass til en ting til, er redd det kneler snart, men det får det heller gjøre. Nå skal det få stå å være midtpunkt til over nyttår, lukte godt og spre glede, for det gjør det så absolutt ♥

Håper dere har en fin søndag. Vi skulle egetlig satt oss i bilen og kjørt til sørlandet i dag og deretter videre til Oslo for å feire julen med min mamma, men der er det gledelige nyheter på gang som jeg heller skal fortelle dere om senere. 

Takk forresten, for at dere tar dere tid til å stikke innom her. Setter utroilg stor pris på det. Med alle de fine tilbakemeldingene, holder dere meg gående og gir meg alltid lyst til å fortsette å skrive og ikke minst ta bilder. 

Blitt glad i dere jeg, klem Nina

 

 

#disney

 

 

24 kommentarer
    1. Elsket alle Disney figurene… <3 Ingen jul uten Disney! En vakker dag skal jeg også ha di flotte figurene på treet mitt 😉 Ønsker deg og dine eg fantastisk jul.. Juleklem

    2. Det var fint og stilig juletre 🙂 Det var kjempefint å lese dette innlegget og koser meg å lese alle dine innlegg 🙂
      Ha en fin søndag 🙂

    3. Herlig juletre dere har! Tenker dere har det koselig med å pynte det, med alle de minnerike gjenstandene som henger på! Det er vel en større glede enn å henge på 200 likedan hvite kuler, snorrette sølvglittere og alskens matchende stilrene? Stor førjulsklem

    4. Kjempeflott pynt dere har Nina, fult av mange god minner. Våre barn og vi fikk i mange år alltid en liten julepyntting utpå gaven sammen med gavelappen. De hang vi etterhvert opp på treet. De er av spesielle årsaker pakket bort nå….men tas kanskje fram igjen en gang i fremtiden, det får de velge selv. Så nå er treet vårt litt mere stilrent he he, men ekte er det og skal pyntes i kveld 😉 Gleder meg til å få vite den gode nyheten 🙂 Klem 😉

    5. For noen kjempeskjønne detaljbilder av figurene 🙂 Syns treet er flott og orginalt:)
      Her har vi kjøpt falskt tre for første gang….treet er fint, men ingen lukt, ingen sjarm, ingen skjevhet….nei, sitter bare å ser på det her. Ikke lysst å pynte det engang. Får se hva dagen bringer, skulle ikke forundre meg om det blir lempet på loftet og en ekte gran er på plass i kveld 😉
      Ha en riktig god jul alle dere! Å takk for kjempefin blogg 😉
      Helen S.

    6. Fy så stygt.!! 😜
      Eg ska fjerne ett par ting for deg, så det blir stilrent igjen.
      For det eg vil fjerne hadde passa perfekt hjemme hos oss 😉

    7. Veronica S: De fleste Disney figurene er kjøpt her i Stavanger. På det som tidligere het Harry Camping, i fargegata. De er alt for dyre synes jeg, så jeg har kun køpt en hvert år, men det er jo litt av sjarmen også synes jeg. Marilyn Monroe er faktisk kjøpt i år, i Florida. Koster en slikk og ingenting der borte, og da er det moro!

    8. Helen: Jeg kunne godt hatt et falskt tre, men det jeg har sett på er alt for dyrt. Det var kjempestort og med snø på, hjertesukk. Nei, det kan ikke forsvares økomisk så da blir det som det blir, og må nok innrømme at jeg elsker lukten når jeg kommer ned om morningen.

      God juleklem til deg og dine 🙂

    9. Randi Elisabeth: Jeg tror jeg har vært innom alt av stil når det gjelder pynt, men det er lenge siden. Nå har det blitt overlessa, greinene henger mer enn det skal, men det er sjarmerene og koselig 🙂
      Stor juleklem oversendes deg og dine <3

    10. Silje: For første gang på over 20 år skal jeg rekke å se Donald og vennene hans på TV igjen, og jeg gleder meg! Ingen stress bare koskos. Skal stappe i meg alt jeg vil og bare nyte freden.
      Stor klem sendes deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg