Party-time…

Åhhh halleluja!

Ja, i går var det fest! Romjulsdisco med gode venner. Det er vel tredje gang jeg er med på denne tradisjonelle bursdagsfeiringen til Gitte, og jeg gleder meg allerede til neste år!

Det var glitter og stæsj overalt og eget puterom med helium hjerteballonger, lykkerom!

Bøllefrøa på silkerusjakt…


Bursdagsbarnet åpnet det flotte nye hjemmet sitt for 24 feststemte.


Som regel “mister” man vin glasset sitt underveis på en slik fest, men jeg fikk låne en selvlysende fake-isbit som hele tiden “ropte” på meg. 






En god fest tar dessverre slutt, men stakk innom disse fine fyrene her, og ble kjørt hjem.


Nå skal nyttårsmaten handles inn. Deretter skal snuppeline hentes på SFO. “Finværet” har nok en gang satt en stopper for utelek, så tenkte vi heller skulle se “Grinchen” og kose oss med noe godt å spise.

Skrives, smask Nina
 

 

5 kommentarer
    1. Det både høres og ser morro ut dette. Mange fine bilder også. Elsker løsvippene på det ene bilde. Og headern din er helt fantastisk. Det vekker virkelig min oppmerksomhet.
      Kom gjerne innom min blogg og fortell hva du syns. Det setter jeg veldig stor pris på.
      Cineria Boltweld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg