Good news!

Kanskje litt for tidlig å glede seg over at det går mot lysere tider, men i dag sitter jeg uansett og kjenner på at jeg har masse å være glad for! De rundt meg har det bra, og da har jeg det også supert!

Beste nyheten er at mammaen til venninnen min Simone, ikke trengte å engste seg for kreften hun har kjempet i mot hele sommer allikevel. Nå puster jeg lettet ut! Nå kan den vonde følelsen og klumpen i magen forsvinne. Har omtrent akkurat fått den flotte dama inn i livet mitt og har planer om å ha henne rundt meg i mange, mange år til ♥


Sol i hjertet og sol i sinnet!


Thumbs up!


Nå kommer snuppeline Mille snart hjem, og siden vi fikk beholde pappsen en dag til før han skal offshore, tenkte jeg vi skulle diske opp med en skikkelig kosekveld! Lørdag midt i uka, er helt innafor i dag synes jeg.

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg