Girl Power!

 Åhhh for en dag!

Nå er det en evighet siden jeg har vært sammen med jentene mine, og jeg merker jeg har savnet dem en hel haug! Jeg er helt avhengig av venninnene mine, setter utrolig stor pris på dem. Det er ikke en ting vi ikke kan snakke om, og i dag var det godt å få lufta vetet.

Samtidig var det deilig å få klemme på Anne Mai. Frisk og ved godt mot, livet er deilig å leve. Vi var en fin gjeng som først gikk ut å spiste i sammen, for deretter å gå videre til en koselig kaffebar hvor Anne Mai spanderte kake på hele gjengen. 


Lystige og glade kjøpte vi opp alle de fargeglade luene i butikken vi gikk forbi. Størrelse barn 4-6 år. Thihiiii….





Jaja, så er vi vel litt barnslige da…men gud så deilig! Blant så gode venner er det helt innafor ♥

Smask Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg