Ingen glamour på denne dama her!

 

Ja, da var det korkveld med Mille. Er så glad hun fortsatt vil synge nå som hun fikk problemer med tempoet på håndballen. Synes det er kjemepeviktig at hun skaper seg et nettverk utenfor skolen. Men det byr på utfordringer, så jeg velger å sitte å følge med henne hele tiden. Det holder stort sett at jeg bare er der, er ikke så ofte jeg trenger å gripe inn. Sender henne bare “nå skjerper du deg blikket”, så roer hun seg som regel ned.

Egentlig ingen spennende dag dette her, men tenkte jeg skulle viste dere noen “Epla” funn. Jeg pynter meg sjeldent. Eier omtrent ikke smykker, i hvert fall ikke av verdi, for jeg bruker det sjeldent. Skulle det være noe av interresse, så må det være litt lange smykker og kanskje noen små kuler i ørene. Nei, jeg er ingen fancy glamour dame, billig i drift der.

For en stund siden var jeg altså innom Epla og fant disse herlige Nemi smykkene. Digger den dama der, for jeg kjenner meg igjen i mye av det hun opplever på livets vei. Klarte ikke å motstå fristelsen, måtte bare ha dem. Skulle gjerne kjøpt flere, for de haddet passet perfekt som gaver til de “rare” venninnene mine, men fant desverre bare disse.



Bruker smykkene i lang skinnsnor, så fine atte. Absolutt smykker etter mitt hjerte ♥

Da var det bare å pakke sammen, og komme seg hjem. Sangfuglen er ferdig. Hjemme venter nok Dennis, tenker jeg. Lukter nok mamma´s lapskaus lang vei.

Kos dere i kveld, klem Nina

 

#Smykker #Nemi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg