Ble bra allikevel…

God kveld, fininger!

I dag startet dagen med et brak! Katta som jeg trodde var ute var låst inne og hadde gjort fra seg og det hadde pinamegdø bikkja Pippi også. I tillegg snakka ikke 16-åringen til meg, så egentlig hadde jeg bare lyst til å finne senga igjen når ungene var gått på skolen.

Men DET var uaktuelt! Sakte men sikkert fikk jeg kroppen i gang, og dro til bestis Tonje. Dama kan ikke kjøre bil for tiden, er stiv som en stokk, så jeg tok henne med på en liten luftetur. 







Bestis har hatt bedre dager, så hun trengte en liten oppmerksomhet ♥

Nå er Mille på besøk hos en klassevenninne, Pelle har kommet hjem, og Dennis og Tonje er også på plass i sofakroken. Vi har snoka i sparegrisen til Bjørn Erik og skarpt sammen til Pizza Bakeren, jammi!




Nå må Dennis stakkars være med på TV-opptakene våre “4-stjerners middag” og “Min siste sjanse”. Kanskje ikke hans favoritter, men sånn er det bare.

Klem Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg