Etterlyser Katrine!

God morgen, kjære lesere.

I dag trenger jeg hjelp av dere! For et par uker siden, fikk sønnen min en overraskende tekstmelding fra en av dere der ute. Den skulle til meg, men havnet hos han, sikkert fordi mobilnummeret hans står på meg. Vedkommende som jeg mener het Katrine, hadde akkurat fått vite at datteren på 10 år hadde fått samme diagnose Sotos, som min datter. Hun lurte på om jeg ville kontakte henne, og selvfølgelig vil jeg det! Bare tanken på at det bor ei jente like i nærheten av oss med samme sjeldne syndrom som Mille, er jo helt fantastisk. Tenk så mye vi kan lære av hverandre og hjelpe hverandre på livets vei.

Pelle sendte smsén videre til meg, men så ble mobilen min stjålet. Samtidig hadde sønnen min slettet sin melding. Hjelpedumeg, så dumt! Det er kjempeviktig for meg å komme i kontakt med denne damen, og derfor frir jeg til alle her. Er det noen som vet hvem dette er? Eller kanskje jeg er så heldig at du, Katrine, leser dette? Vær så snill å kontakt meg på mail: [email protected]

To så spesielle jenter er jo helt nødt til å få møte hverandre ♥


Nå krysser jeg fingrene og venter i spenning…

Klem Nina

 

 

#Sotos

56 kommentarer
    1. Åhh.. kor kjedeleg når slikt skjer.. I bhg.er det også taushetsplikt som på sjukehuset, men om du legg igjen din kontaktinformasjon hos dei, kan dei om dei har tid vidareformidle til ho, so ho kan velge om ho vil ta kontakt.. Då er det jo frivillig frå alles side 🙂 Dette må jo vel gå an på sjukehuset 🙂
      Lykke til !!!

    2. heisann har sendt deg mail men uansett så vett eg isje kem katrine e men eg har sjøl ei nydelige datter på 4 år som har sotos syndrom du e hjertlig velkommen te å ta kontakt hvis du vil mvh espen 🙂

    3. Jeg var borti akkurat det samme en gang og då klarte jeg å spore opp nummeret på “mine sider” på mobilselskapet sine websider. Verdt et forsøk! Hvis ik der så kan dem kanskje hjelpe hvis du ringer dem opp!

    4. Hei , Har brukt fredagskvelden på å lese bloggen din. ALT 🙂 fant den på en deling på facen. FANTASTISK. For en dame, for en familie!! ( lurte litt på hvorfor jeg følte jeg hadde sett disse mennene før :)) har lest mange blogger før, Men Ingen har satt seg slik fast. Gleder meg til å lese mere! Hilsen Veslemøy

    5. Hei kontakt tlf selskapet å sjå igjennom alle nr som blei mottat og sendt sms og ringt til å finn nr der 🙂 skal funka det! Er mangen som får rekningar med oversikt over alle nr som er ringt til…

    6. Han har ikke framdeles den meldingen han sendte til deg da? Hvis han har litt nyere telefon? Tror også det skal være mulig å få fram igjen slettede meldinger.

    7. Ellen Synnøve Thyra Korstad skriver dette på min facebook-profil etter jeg har delt blogginnlegget ditt på siden min: Hvis ikke jeg tar helt feil så er dette datteren til Poppe som var med i en av de første rundene av Robinson og som også var med nå i Robinson vs Paradise hotell. Har møtt dem på hockey kamp i Stavanger da det er der de bor og de er Vålerenga supportere Tror du da kan finne han på nett noe sted,hvis ikke,gi beskjed så skal jeg prøve å fikse kontakt gjennom ei som var på Robinson sammen m han. Lykke til!

    8. Hei. Sykhuset har kanskje taushetsplikt, men det er ikke forbudt å gi videre ditt tlf nr i tilfelle en Katrine kommer tuslende. Eller om du henger opp en forespørsel på korktavla 😉 lykke til! Klem

    9. har dere sjekka i ‘sletta medlinger’ mappa? kanskje den ligger der? håper dere finner hverandre 🙂

    10. Önsker deg lykke til i söket,håper du finner hu,som du sjöl sa, dere har mye og gi hverandre

    11. Hei! Du har så fin blogg – og jeg skulle gjerne lest resten av den. Men når jeg går i arkivet kommer kun de siste innleggene fra en måned opp, og ingen muligheter til å bla tilbake til eldre innlegg. Noen tips? 🙂

    12. Hege: Tusen takk. Det problemet har jeg ikke tenkt på, så det må jeg spørre blogg.no om. Men du kan jo titte litt i Arkivene mine også, menylinjeg på siden og månedene, ikke sant?

    13. Deler for deg 🙂 Kjempefin blogg forresten !
      Håper du finner henne og forteller oss hvordan det gikk 😉 <3
      Hilsen ei til på 40+ 🙂

    14. Kanskje et dumt spørsmål, men har du sjekket sms loggen på telefonen til sønnen din? Min telefon logger hvertfall både samtaler og sms. Hvis ikke så be om spesifisert faktura fra telefonselskapet dere bruker. Masse lykke til!

    15. Det går nok an å søke opp en liste med alle meldingene Pelle har fått, og da kan det hende du finner nummeret!! Du må spørre telefonselskapet! Verdt et forsøk! LYKKE TIL!

    16. Hei Nina:) Dere kan kontakte telefonoperatøren til sønnen din og de kan antagelig hjelpe til å spore den meldingen om dere forklarer problemet 🙂

    17. Kontakt sykehuset, de kan hjelpe deg 🙂 De har taushetsplikt, men kan henvende seg til henne, og go din beskjed 🙂 been there done that 😀 Har selv et barn med skjeldene sykdommer, så vet hvor stort det føøles når en finner noen en kan dele ting med… Lykke til, jeg deler videre <3

    18. kan jo be om spesifisert regning neste gang så kansje du finner nummeret der? eller ringer oppratøren din og hører om de kan hjelpe deg.
      mvh Kristian

    19. Da jeg hadde snakket med en på nettet med samme diagnose som meg, viste det seg at vi fikk behandling samme sted. Han fortalte dette til sykepleierne, men de hadde jo ikke lov til å si om de visste hvem jeg var. Neste time vi begge hadde fått var samtidig. Tilfeldig? Jeg tror ikke det.
      Så du kan jo nevne det for sykehuset.
      Dr har jo ikke lov til å fortelle det du forteller til Katrine heller. Da må de i såfall ha fullmakt fra deg.
      Lykke til! 🙂

    20. Har du forsokt a kontakte mobil selskapet dere broker, Telenor, Netcom eller whatever? De kan kanskje hjelpe deg med hvilket nummer det var som kontaktet deg hvis du husker hvilken dag det var……

    21. Hei! Delte innlegget ditt med Frambu, som igjen la den ut på sin side. Var usikker på om du hadde hørt med de..Men du kjenner sikkert til dette senteret? Nå har hvertfall 12 stykker delt videre igjen der, så håper jeg du får treff etter hvert 🙂

    22. Nina: Takker for at du undersøkte. Jeg kommer meg inn på månedene, ja. Men det vises bar en 7-8 innlegg hver måned. Jeg regner med at du ikke kun blogger fra den 20. eller senere i hver måned. 😛 Jeg har sjekket i Chrome og Safari. Men da har du fast følger fra nå, selv om jeg ikke får lest alt. 🙂

    23. Hege: Hmmm, det var merkelig. Har jo skrevet 1-2 innlegg hver dag i et halvt år og dumt hvis de ikke kan leses. Men du kan jo kanskje bla deg tilbake via Facebook siden min “fan” siden, Nina Sprell Levende, det går vel?
      Veldig koselig å høre at du vil følge meg 🙂 Det er sånne tilbakemeldinger son gjør at man har lyst til å fortsette.
      Klem Nina

    24. Hege: Kan du være grei og sjekke om jeg har klart å forandre litt på det nå? Klarer du å se lenger tilbake i f.eks. mnd? Veldig skummelt å forsøke å redigere i dette virvarret av koder 🙂

    25. Hvis du har Telenor kan du gå inn på mine sider og se tekstmeldingen der. telenor.no —-> mine sider

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg