God morgen, hverdag!

 

God tirsdags morgen kjære lesere!

Da var snuppeline sendt på skolen, og det var faktisk ikke så ille å komme tilbake til hverdagen. Det ble selvfølgelig ikke vafler til frokost, men det tror jeg var like så godt. Klærne sitter litt strammere enn det de gjorde for tre måneder siden, så nå må det skjerpings til. 

Allerede til fredag står nye sprell for tur. Da har forhåpentligvis mannen kommet hjem fra jobb også, og denne gangen er det mellomstemann Pelle på snart 17 som skal få være med. Så nå er det bare å få vasket og ryddet vekk denne helgen for så å pakke til en ny.

Smiler fortsatt når jeg tenker på de siste dagene…



Turen startet og sluttet med pizza på flyplassen, noe av det beste snuppeline vet.

Ville bare kort innom å ønske dere en fin dag. Selv skal jeg møte en venninne jeg ikke har sett på en stund.

Skal selvfølgelig dele drømmedagen vår med dere, Disney on Ice, men det må jeg få komme tilbake til senere i dag.

Klem Nina

 

 

#meandi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg