A magical evening, Disney on ice…

God kveld, kjære dere!

Nå synes jeg det er på tide å vise dere noen bilder fra den magsike kvelden vår i Oslo Spektrum på søndag. Mille fikk Disney on Ice billetter til jul og endelig var øyeblikket kommet.

Vi var i tillegg så heldige å få tak i min kusine Siri og hennes datter Eva Helen sånn på sparket, og fikk sneket oss til et par timers kos på Fridays før forestillingen.




Tuppene kledde seg opp i samme me&i kjoler, fest er fest!

Halleluja, for en magisk forestilling! To timers rein lykke! Måtte fortelle de som satt ved siden av oss at snuppeline er litt i overkant ivrig, for akkurat i denne settingen må hun få lov å vise følelser, masse følelser. Hun var i ekstase, satt og hoppet i stolen. 

Jeg ble så rørt når jeg så hvor intens glad hun ble, og det smittet jo over på alle rundt oss. Tårene mine trillet, herregud så herlig den ungen er! Snakk om å spre glede rundt seg ♥

Det er jo egentlig ikke så rart at ungene går i taket av denne forestillingen. Det er så til spissen gjennomført, fargesprakende og fartsfylt.










Her skapes det minner for livet. Once in a lifetime ♥

Tror ikke Mille og jeg har krangla en eneste gang på denne turen. Lot Mille få være Mille og ga henne stort rom til å være seg selv. Hun forstod fort at denne helgen var spesielt dedikert henne, og at hun mer eller midre fikk alle sine ønsker oppfylt. Var jo egentlig ikke så vanskelig å “please” henne heller da. Vafler til frokost, bading, bading, bading og en pose med “biler” om dagen. Snille jenta vår.

Neste helg er det altså Pelle som skal skjemmes bort. Da har pappa´n kommet hjem, og vi skal til fjells å stå på brett. Jeg kan dessverre ikke stå på ski for tiden, men med over 100 venner og bekjente i en armlengdes avstand, skal jeg nok få tiden til å gå mens gutta er borte. 

Nei, nå må jeg få vaska litt flere klær, og planlegge pakkinga. 

Smask Nina

 

#disneyonice #fridays

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg