Me&i nyhetene skal sjekkes ut i kveld!

 

Åhhh, endelig er favorittklærne mine her!

I kveld skal jeg altså på nylanseringen av den nye vår og sommer kolleksjonen til Me&i. Føles som juleaften og bursdag på en gang, for i år synes jeg designen og kreativiteten er helt fabelaktig. 

Har jo tidligere nevnt at jeg hele tiden er på jakt etter klær datteren min kan stråle i. Hun bruker klær som er mye større enn det alderen hennes tilsier, og de lekende plaggene fra Me&i faller i smak både hos henne og meg. De er brukervennlige fordi mange av buksene har regulerbar strikk i livet samt nederst på beina, så huns slipper unødvendige plundring med glidelås som hun ikke har finmotorikk til. Siden hun vokser fortere enn andre er det også genialt med strikk nederst. Kjøper alltid litt for stort, for først kan nederste del brettes opp og siden forlenges ved å brette ned.

Veldig behagelige, myke plagg som jeg gir tommelen opp for!


Det er nesten så jeg har lyst på baby igjen, bare for å kunne ikle den di kuleste plaggene ever! Men neida, slapp helt av, det holder med de tre jeg har fra før. Har venninner som fortsatt produserer, så det er nok alltids noen jeg kan kjøpe til. Elsker når ting matcher, er det ikke flott?



Dette blir nok en av mine favoritter…

Denne må jeg nok også ha, med matchende lue til, elsker den!


Det jeg også liker med disse klærne er at jeg og Mille kan stille til fest i samme antrekk. De har alltid en rekke dameklær hvor stoffet går igjen i barneklærne. Jeg gleder meg til å vise dere senere hva de har funnet på i år, men kan jo vise dere noe av det jeg falt for i fjor.


I kveld er det altså nyhetsslepp hos selger Line Pedersen her i Stavanger, for det jeg mener er “verdens kuleste klær” til mor, barn og ungdom. Skal ta masse bilder, og komme tilbake til dere i morgen med en liten konkurranse hvor dere kan vinne et plagg, so stay tuned, følg med!

Ta gjerne kontakt med Line Pedersen, mob. 98238534, [email protected] hvis du ønsker å holde selskap her i Rogaland område, eller oppsøk hjemmesiden her og book et treff.

Nei, nå må jeg løpe, snakkes i morgen!

Klem Nina

 

#meandi #barneklær

 

 

2 kommentarer
    1. Utruleg herlege klede. Heilt enig med deg at spreke fargar og barnslege mønster, matchings er herleg på barn. Trist å kle barn i berre brunt, grått og svart.. Kjekt med litt fargeglade ting i kvardagen: Syns det er litt ok at det er forskjell på barn og voksne også, at ikkje barna går rundt som små voksne.. Kult at du kan matche ho, og ikkje omvendt slik mange gjer det. At vesle dattera skal matche mora med både skjert, støvlettar og frakk som ei vaksen dame. Nyyydelig bilde med dei himmelblå-sky-kjolane dykkar. Fine to.. verkeleg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg