En smakebit av Hordatun…Røldal!

 

God morgen, kjære dere!

Fornuftige meg var i seng før elleve i går, og det angrer jeg så absolutt ikke på i dag. Startet nemlig grytidlig med å kjøre Dennis til flyplassen. Tenk, om litt ligger han med sin kjære Kristin og slikker sol langs de nydelige strendene på Hawaii. Dere kan tro det var en som gledet seg!

Merkelig å komme hjem til helt stille hus igjen, de andre hadde allerede dratt på skolen. Bjørn Erik hadde funnet senga igjen, for han var i byen med gutta og så Super Bowl i natt. The biggest happening of the year! Han er blodfan. Har selv spilt amerikansk fotball helt til i fjor, så dette er stort. Aner ikke når han kom hjem, han kjørte, men han trenger nok noen timer på øyet.

Har litt lyst til å krype opp i senga etter han, men tenkte jeg heller skulle vise dere litt andre bilder fra helgen. Vi hadde jo tross alt med oss Pelle, så det var absolutt duket for litt familietid.

Vi bodde, som så mange andre, på Hordatun hotel. Jeg hadde pakket med meg hele huset, som vanlig, noe som egentlig var helt unødvendig. Fikk jo servert deilig frokost på hotellet hver morning, så det ble å pakke med seg veldig mye hjem igjen. Uansett, leiligheten vi fikk, var perfekt for oss. Prikken over i-en var at bestis Tonje bodde rett over oss, så jeg hadde alltid kort vei til moroa.




“Slipp meg inn!” Best å holde hodet lavt, så jeg ikke blåser bort…









Ble lite utebilder denne gangen, men været var altså så pyton. Blåsemegbortdager delux! Derfor var det mye koseligere å finne hyggen inne, og det klarte vi. Jeg hadde selvfølgelig med blomster og bæreposer med digg, så alt var duket for en skikkelig slabbedask helg. Var liten vits å lage sin egen middag også, for maten på Hordatun smakte fortreffelig. 

Nå har denne madammen vært bortreist de to siste helgene. Har bare hatt det moro, men gleder meg til å nyte de kommende dagene hjemme. Det er deilig å endelig ha fått mannen hjem igjen, hverdagen kaller og det liker jeg.

Håper dere alle får en fin start på uken!

Klem Nina

 

 

#Røldal #Hordatun #alpint #familie

2 kommentarer
    1. Åhhhh.. Det såg deilig ut med ski, snø.. Har snakka om å møtast på Røkdal med nokre venner frå Stavanger. Men liksom ikkje blitt endå.. Ser deilig ut med sløvehelg også. Gledar meg til nokre deilige helger med min mann no. Har vore bortreist mykje i det siste.. Hadde lagt meg ilag med mannen hadde eg vire deg. Er ofte so koselig og sjeldan.. Min var heime med feber igår.. Kjekt å skjemme kvarandre litt bort innimellom. Dulle litt..
      Ønskar deg ein fin tirsdag no!!

    2. karenmarenmette: Vi hadde dessverre veldig dårlig vær, men var heldig med ha annet hvert rom der oppe med venner og bekjente. Var bare å slå av en prat både her og der.

      Tror jeg kun har Bjørn Erik hjemme en uke. Veldig mye jobb på gang, så vi forsøker å få tid til litt alenetid mellom alt det praktiske.

      Klem sendes til deg fra Hundvåg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg