Exclusive Poppe stuff!

I går fikk Bjørn Erik over 700 bilder tilsendt fra TV3´s fotograf Anton Soggiu. Det var moro å mimre litt, og jeg fikk innhentet tillatelse til å bruke de her. 

Jeg er for tiden stor fan av å bruke bløtfokus på mye av det jeg legger ut, og har derfor gjort det her også.

Kjenner jeg lengter etter sol og varme, men får heller glede meg over at Dennis og Kristin akkurat nå sitter på flyet til Hawaii. God ferie kjære dere ♥


















Fine gutta mine, og lille snuppeline Kristin ♥

Det er et hektisk fjorår vi har lagt bak oss, men det ser ikke ut som om det blir noe mindre travelt og morsomt i år. Ferien er i boks, samtidig som at andre eventyr også snuses på…blir spennende.

Ønsker dere en finfin dag!

Klem Nina

 

#robinson

7 kommentarer
    1. Veldig mange fine bilder 🙂 Ja Dennis og Kristin er heldige som er nå på vei til Hawai 🙂 Får håpe at de får en fin
      tur 🙂
      Ha en fin dag du også 🙂

    2. Så masse fine bilder! Moro å se igjen. Dennis og Kristin er virkelig heldige som er på vei til Hawaii ja, men jeg håper du koser deg like masse hjemme i Stavanger selv om Syden sikkert ville gjort seg! Ha en stålende dag, fine Nina! 🙂 Klem 🙂

    3. Mange fine bilder 🙂
      Kristin og Dennis er heldige som skal til Hawaii, skulle gjerne dratt til varmere strøk selv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg