Ehhh ja, hvorfor ikke?

God lørdags morgen, kjære dere!

Ja, her har vi våknet opp til skikkelig drittvær. Grått, trist og det regner.  Men pyttsann, da kan vi jo bare være hjemme og inne med god samvittighet. Det er jo OL, og allerede nå er jeg dødsgira etter å ha sett Ståle ta sølv i snowboard slopestyle og Marit parkere svensken på 15 km langrenn. Nesten litt slitsomt å være så sporty fra sofakroken.

Snakk om sofakrok, se hva jeg har gjort. Trengte litt forandring og ikke minst farger. Syv nye putetrekk gjorde susen, ikke sant?

Slik så det ut før. Er jo glad i de rød putene, så jeg beholdt de på inni de nye i tilfelle jeg angrer.


Slik er det nå. Morsomt synes jeg.



Mille: “For ei flott høna!”





Mille var ovelykkelig over kun å kle på seg to ting i dag. Truse og onepiece med føtter. Det betyr at han far tar med handlelisten og ordner lørdagsgodt til oss, mens vi bare kan svime rundt i huset. Det skal bakes og ordnes til besøk i kveld. Det kommer tre venninner til meg og to venner til Mille. Bjørn Erik skal på “Kvelertak” konsert med gutta-boys, så alle har noe kjekt å se frem til.


Ønsker dere alle en finfin lørdag. Finn fram snopet og gyv løs!

Klem Nina

 

5 kommentarer
    1. Herlige lørdagsplaner, deilig med sånne innekosedager 🙂 ser ut vinduet, rimelig grått og vått, godt vi har OL;) god helg!

    2. Her i Trondheim er det vakkert vinter, eller skal vi si vårvær. Sola skinner fra skyfri himmel, og det har den gjort lenge. Sjokk!! Jeg drar til Stavanger på fredag, og da er det vel bare å pakke ned regntøy støvler, og paraply. Hahaha. Freshe puter, det ble kjempefint. En fortsatt god helg til dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg