Vondt i viljen…

 

Pokkers så irritert på meg selv over å måtte skryte av å skulle trene i forrige innlegg. Mistet fullstendig motet når yret ute gikk overt til sidelengs piskemegiansiktetregn. Hadde helt glemt at jeg skulle på Ortopediteknikk med Mille litt seinere også, så det forlokkende skumbadet jeg skulle ta etterpå kunne jeg bare glemme.

Helt utrolig hvor fort formen daler når sofaen har blitt din beste venn i en periode. Det er ikke lenge siden jeg småjogga opp alle bakkene her på Hundvåg (kremt, fire stykker totalt), men DET kunne jeg bare glemme i dag. Var mer enn fornøyd med å komme meg helskinna rundt.

Nå er det ikke sånn at denne treninga/gåinga er så livsviktig for meg. Jeg lover å ikke skrive side opp og side ned om dette. Har aldri likt å trene, derfor har jeg slått meg til ro med tanken om å at dette får duge en gang i blant. Det skal ikke gå utover familie eller venner, så hvis jeg klarer å få pressa det inn om morningen, ja da er det helt innafor og ok. Skal jo heller ikke legge sjul på at det gjør noe godt med en etterpå. Litt lettere å skippe chipsen til mellommåltid, når man først har vært litt flink.

Jeg får ta en dag av gangen. Blir jeg bedt på noe festlig, ja så får jeg ta den lille “smellen” og heller begynne på´n igjen dagen etter. Har slutta med å “vente til mandag” med å satse sunt, bedre å være litt fornuftig hver dag.

Ikke helt på lag, men blir vel bestevenner igjen etterhvert.

Typisk Stavanger vær, men var godt kledd. Det var så vidt jeg klarte å røre meg.

Rett opp i bakken for oss sliter de med kraftig vegitasjon. Derfor har de gjerda inn område og latt disse snodige karene flytte inn. Are you looking at me?!


Var helt nødvendig å legge ut det her i svart/hvitt. En smule sprengt tomat!


Nå har Mille og jeg hatt en lang dag hos Ortopeditenknikk. Snart er fotskinnene hennes klare og sandaler er bestilit. Disse skal kun brukes på skolen inne. Litt trist at hun ikke lenger kan velge mellom fargeglade sko i barneavdelingen. I dag måtte hun opp i størrelse 40,5 stakkar. Som 8 åring er det ikke bare bare.

Nei, på tide med middag! Kroppen skriker etter mat. Kylling og nudler på gang, så vi får snakkes senere!

Klem Nina

1 kommentar
    1. Hihi..! Herlig innlegg:) kjente meg til de grader igjen! Nå fikk jeg gode joggesko av ungene til morsdagen, så jeg har ingen unnskyldning for å ikke gå tur… Syns du er god som kommer deg ut! Skal ikke love noe, men jeg skal ihvertfall prøve;)
      Forstår godt det kan vær vanskelig å være 8 år og bruke voksne sko..kanskje du kan pynte de litt med glitter å stas?
      Ha en god kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg