Ta dere en pære, sutrehuer!

 

Nå skjer det igjen! Det er blitt så typisk norsk å klage. 

De samme folka som i årevis har øst ut eder og galle over NrK lisensen, er de samme folka som nå snart røsker av seg håret over all reklamen under OL sendinga. Blir dere aldri fornøyde? Har dere ikke lært fra barnsbein av at det ikke alltid går an å få i pose og sekk? Please, “zip it”!

Ta dere en pære under reklamen, rydd ut av oppvaskemaskinen, gå på do, fyll opp godteskåla…slutt å klag! 

Phuuuuu, småirritert Nina

6 kommentarer
    1. Jeg er nå så glad i bildene dine jeg, friske og klare – Lurte på hvilket kamera du bruker og hvordan du klarer å få de farga effektene på et sort/hvitt bilde ??
      Tuuuusen takk på forhånd Nina 🙂

    2. Keth: Takk, for fine ord.
      Jeg har et større Canon Speilreflekskamera som jeg bruker av og til, men til daglig går jeg rundt med et lite Canon PoweShot S95. iPhone 5s duger også av og til.
      Redigerer bildene mine i Picasa, men akkurat det bilde her er et gammelt bilde som jeg rett og slett ikke husker hvor jeg har tatt effektene fra.
      Håper det hjelper deg litt 🙂

    3. Enig 🙂 veldig enig.. Alltid noko å sutre over.: Vinter,; for kaldt, for lite snø, for mykje snø, for varmt, for lange pauser, for korte pauser, for ditt og for datt !!! DRitt lei slik som deg av syting.. Spes. på facebook.. Lighten up, people !!!

    4. Ja, så sant. Vi gidder ikke se på OL, og synes at Thomas og Harald og OL blir i meste laget. Men det må da være bra at de kan tjene inn på den måten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg