Få det rocka…ehh, eller bare dansa litt!

 

Good day, good day, mine kjære lesere!

I dag er jeg yr av spenning og glede! Selv om jeg først og fremst går hjemme og venter på at helsa skal ta en kraftig turn og bli bedre, så surfer jeg på en bølge av masse spennende ting. Møtet senere i dag er enda en ting som kan forandre litt på hverdagen, er litt gira nå, time will show!

Samtidig har jeg fått en koselig melding av min kjære at han har skaffet oss billetter til Elton John. Ikke det at han står øverst på lista av artister jeg hører mest på, men når han først tar turen innom Stavanger, ja da bør man benytte seg av sjansen. Er det noe denne byen her er i ferd med å klare, ja så er det å få en del prominente artister hit, and I love it!

Det fine er at jeg er altetende når det kommer til musikk, nesten i alle fall. Selvfølgelig står 80-tallets glamrock, disco og funk høyt i kurs, men er alltid åpen for noe nytt. Er nok litt påvirka av å ha unger i alderen 8-22 år også. Elsker å dra på konserter, helst festivaler som går over flere dager. Ingenting er bedre enn å våkne opp i telt og begynne dagen med rock´n roll sammen med gode venner.

Drar med oss ungene også, så sant det lar seg gjøre. Da er det selvfølgelig en som kjører og holder seg langt unna alkoholen. Ungene har så absolutt ikke vondt av litt fart og spenning og få være oppe leeeeenge på kvelden av og til.

Her er et bittelite knippe av noen av favorittene mine. Bildekvaliteten er så som så, har ikke alltid hatt med meg det beste kameraet.



Dennis var ikke gamle gutten første gang han var med på Kalvøyafestivalen. Husker vi smugla med kamera i bleia hans…










Musikk er livet! Bjørn Erik og jeg driver nå i disse dager å planlegger en sommerfestival. Da uten unger og forhåpentligvis med masse gode venner. Ultraviktig å være flere i sammen på slike tilstelninger synes jeg. “Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen, jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir! Vel, det går vel mere på det at folk av og til må ha seg en “5-minutter”. Man kan fort bli sliten, og da er det godt å ha flere å lene seg på, henge med.

Nei, nå får jeg som sagt snart spennende besøk. Aner ikke hvor hemmelig dette “prosjektet” skal være, men det og mange andre spørsmål får jeg snart svar på.

Snakkes, klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg