Happy Valentines day everyone!

 

God fredags morgen, og happy Valentines day everyone!

Hele denne uken har Bjørn Erik stått opp tidlig for å gå på kurs og samtidig sørget for frokost til ungene og sett til at de har kommet seg vel avgårde på skolen. Jeg har med andre ord hatt masse alenetid, Nina kvalitetstid, derfor insisterte jeg på å ta min tørn i dag.

Med en gang ungene var ute av huset, sneik jeg meg opp i senga hans med en liten Valentines overraskelse. 

Happy Valentines my big Love ♥

Han måtte jo selvfølgelig lage masse ablegøyer ut av at han fikk sove HELE 1 TIME lengre!


Han fikk selvfølgelig lov å sove videre etter den lille “interrupten” som jeg velger å tro han syntes var litt koselig. Er vel en liten time siden nå, så hvorfor ikke snike meg opp og inn i armene hans igjen? Tror jeg gjør det. Gud så deilig det er med slike late dager i sammen. Første gang på lenge, første gang i år.

I kveld skal Pelle passe minsten slik at vi kan ha en helaften på byen med gode venner. Love is absolutely in the air ♥

Smask Nina

 

#Valentines

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg