Enjo ansiktspads – helt avhengig!

Reklame |

Hei kjære trofaste lesere, har dere en fin dag så langt?

Her hjemme har vi startet på prosjekt “male seng”, men herrejemini det har nå eskalert til tre nye prosjekter. Sabla idiotisk, men helt nødvendig.

Godt jeg først låste meg inn på badet og begynte dagen med “prosjekt Nina”. Hår og ansikt fikk masse pleie, og epileringsmaskinen fikk kjørt seg skikkelig, AUUU!

Det er et tips jeg har lyst å få komme med. Jeg er helt avhengig av det hver bidige dag – Enjo´s sminkepads! Små fiberpads som skånsomt dyprenser porene i huden og effektivt fjerner døde hudceller. Jeg har en enorm sensitiv hud, men masserer en dråpe med renseprodukt på disse og får i gang blodsirkulasjonen samtidig som jeg renser. Huden føles så mye glattere ut etterpå, og den gløder.

Det var fineste Anne Mai, mammaen til venninnen min Simone, som introduserte meg for disse, og jeg kan virkelig anbefale dere å ta kontakt med henne her hvis dere ønsker å prøve dem ut.

Bruker de et par-tre ganger før de går i vaskemaskinen.

Det var virkelig på tide å våkne opp av dvalen og begynne å ta litt vare på seg selv. Jeg er som sagt dama som før gikk å la meg med sminke på og ga blaffen i kremer og kurer, MEN det er det slutt på nå!

Klem Nina

#ansiktsrens

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg