Det skjer noe…

God mandags morning dere!

Alltid litt tungt å komme i gang etter en helg i nytelsens tegn. I tillegg maler vi senga vår, med andre ord er det fullt kaos på soverommet. Vi har derfor flytta madrassene våre ned i stua. Må innrømme at det er litt koselig også da, akkurat som når vi pussa opp den første lille leiligheten vår på Kampen i Oslo.

Litt trist at Bjørn Erik snart er på vei offshore igjen. Denne gangen synes jeg tiden hans hjemme har gått alt for fort. Han har vært på kurs hver dag, og må også bruke de siste dagene på jobb før han reiser. Godt vi fikk satt av litt kvalitetstid for hverandre. Jeg kan leve lenge på helgens supertrouper kveld med gode venner.

Det skjer forresten noe med bloggen for tiden. Har kun skrevet i et halvt år nå, hver dag, og er dypt takknemlig for alle de positive tilbakemeldingene jeg har mottatt. Dere har gitt meg god omtale som igjen har vekket interesse på annet hold. Kjempekjekt å få kunne være med på forskjellige prosjekter, som her hos Me&i. Kremt, Bjørn Erik gikk nesten i taket ved linja “Gift med Bjørn Erik Poppe Thorsen i snart 14 år.” Det nærmer seg 18 år med stormskritt, så det skal jeg selvfølgelig få retta opp i, thihiii.

Litt stolt, noe uvirkelig, men som jeg har nevnt tidligere “det er bare å ri videre på denne bølgen og se hvor det bærer hen”.

Ønsker dere en fin start på uken!

Klem Nina

 

#meandi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg